lørdag 3. september 2011

Velourtights fra Ottobre 4/11

Da har jeg endelig fått sydd ferdig en tights til Hanna som har ligget nesten ferdig noen uker. Den er i deilig, myk stretch chenille og den matcher velourtunikaen jeg sydde for noen uker siden. Mønsteret er fra Ottobre, og også denne gang gikk det litt galt... (om man lærer av sine feil så lærer jeg i ekstremt hurtig tempo nå!). Denne tightsen skulle ha rynking på hver side av leggen så det fiksa jeg og det så kjempestilig ut. Men så kjørte jeg bare over med overlocken når jeg monterte og den glattet effektivt ut alle rynker ;) Jaja, bedre lykke neste gang. 
Modellen var sliten så det ble dårlig med actionbilder... og hvor kommer alt dette rusket og alle de løse trådene fra...?? De er der da ikke før fotografering... ;)

Mønster: Relax velourtunika fra Ottobre 4/11, str 98
Stoff: Lilla stretch chenille og oransje ribb fra Stoff & Stil







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar