søndag 27. oktober 2013

Monstertruckbestilling til Trondheim

Neida, jeg tar ikke bestillinger. Men når noen allikevel spør en sjelden gang så svarer jeg som regel "kanskje". Så sier jeg at det i så fall vil ta litt tid og så noterer jeg ønsker og størrelser mens jeg tenker meg om. Dette ønsket kom tidlig i april og jeg sa "kanskje, men det vil ta litt tid"... bestilte stoff og satte i gang med det samme, men så kom det en lang rekke av bursdagsgaver og monstertrucksettet ble liggende halvferdig til oktober. Men NÅ er jeg ferdig og heldigvis sydde jeg det stort så det passer nok fortsatt en stund til den glade mottakeren. Det ble bukse, genser og lue til ham og luer til storesøsknene.

Stoff: Monstertrucker fra Sydilla, isoli fra Stoff og stil og stjernejerseyen er kjøpt privat inne på sykroken
Mønster: Egne

 






 
 
Hanna måtte også prøve seg som modell før vi sendte til Trondheim, litt knapt til henne, men det gikk:


28 kommentarer:

  1. Herlige klær! Også så genialt at kundene dine har god tid. hehe... Fine du!

    SvarSlett
  2. nice article, and say thank you
    .
    please open my website
    .
    ITTELKOM JAKARTA

    SvarSlett