lørdag 31. desember 2011

Takk for 2011 og alle ønsker om et strålende 2012!

Siste innlegg på bloggen i 2011 er et takkeinnlegg. Nyttårsaften 2010 hadde jeg ingen blogg og ingen store syambisjoner. Nyttårsaften 2011 har jeg en blogg som har hatt over 6700 visninger, har 57 følgere og 118 innlegg og veldig mange kommentarer!

Så takk til alle dere som følger meg og en spesiell takk til dere som tar dere tid til å kommentere. Og takk til alle bloggere som jeg følger og som er en stadig inspirasjon for meg :)

Jeg ønsker dere alle det aller beste for det nye året 2012, måtte alle drømmer og ønsker gå i oppfyllelse!

Og siden et innlegg er stusslig uten bilde lar jeg mine to søte små sette nyttårsstemningen til tross for at nyttårskjolene ikke er hjemmesydde ;)


Og for de som lurer så er det fortsatt ubloggede plagg fra 2011, men de kommer i januarsjauen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar