torsdag 29. desember 2011

Og enda flere julegaver - luer i fleng

Når jeg da rakk å sy 22 ting så skyldes det litt at jeg sydde 8 luer som er veldig raske og enkle å sy :) Luene ble gitt som ekstragaver til noen og smågaver til andre. Forstørret litt mønsteret til 9-11åringene og håper de passer... ikke enkelt når man ikke har noen å prøve på. Første forstørring var i alle fall ALT FOR stor og den gikk i gave til mannen i heimen som har et stort hode ;)


Lue til mannen i huset, usikker på hvor stoffet kommer fra, stoffpakke jeg har kjøpt på sykroken tror jeg :)

Dette stoffet er også kommet fra en pakke kjøpt på sykroken, perfekt for luer!

Prikkejersey fra Textart

Stripejersey fra Stoff og stil


Biljersey også fra Stoff og stil :)


Vært lite pctid den siste måneden så med rolige romjulsdager nå koser jeg meg med å legge inn julegavene her og oppdatere meg på andres blogger :)

4 kommentarer:

  1. Så flink du har vært til å lage julegaver i år. Kjempemoro og du vet vel hva folk sier: hjemmelaget er vellaget :)

    SvarSlett
  2. Flotte luer! Jeg har enda ikke prøvd meg på å lage luer - har du laget mønster selv?

    SvarSlett
  3. Så mange flotte huer du har laga :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk søte dere :)
    Nei, mønsteret kommer fra Blomma åker vogn.
    http://kokalal.blogspot.com/2009/10/att-sy-en-mossa.html

    SvarSlett