onsdag 12. oktober 2011

Testing av gensermønster i Ottobre 4/11

Nella trenger noen velourgensere så jeg bestemte meg for å teste babygensermønsteret i forrige Ottobre. Som prøveklut brukte jeg noe stjernevelour fra restebordet på Stoff og stil. Som dere ser så viser blitzen at det lyse bunnstoffet kommer irriterende godt frem når stoffet bøyes og brettes... men i vanlig lys ser det heldigvis ikke riktig så ille ut som på bildene... Og stoffet er fint nok til å ligge og krype rundt på gulvet i :)
Godt fornøyd med genseren, men som vanlig er med Ottobremønster så syns jeg halsåpningen er litt for vid. Får prøve å ta inn litt der til neste forsøk. Ellers så begynner kanting med tvillingnål endelig å sitte, nå syns jeg det nærmer seg pent!
Modellen er preget av tannfrembrudd og dagens vaksine så hun er ikke helt i slag...

Mønster: Baby basics genser fra Ottobre 4/11
Stoff: Stjernevelour fra restebordet på Stoff og Stil, hvit ribb fra samme sted








3 kommentarer:

  1. Flott genser, selv om den var litt vid! Modellen var også nydelig på tross av kommende tenner :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott genser og veldig søt modell:-) Ser skikkelig proff ut den tvillingsømmen din, ser at jeg må øve litt mer her:-)

    SvarSlett
  3. Hannelt: Tusen takk :) Tennene har vi fortsatt ikke sett, ting tar tid, men søt er hun ;)

    Molle: Å, tusen takk! Så morsomt at du syns den ser proff ut. Har slitt mye med denne tvillingsømmen gitt...

    SvarSlett