torsdag 2. juni 2011

Se min kjole, den er full av prikker!

Dette er altså nok en Sukkertøykjole fra "Made by me". Denne gang i dongeristoff som ikke strekker seg en millimeter... ;-) Kjolen er altså pølseskinn på meg, men blir nok fin om noen måneder når jeg er kvitt de siste kiloene fra svangerskapet :) I mellomtiden skal man ikke se bort fra at jeg syr enda en av disse kjolene i stretchstoff....
Og så har jeg fått en venninne til å stå modell for meg. Hun burde nok hatt kjolen i medium så den er litt i største laget for henne, men det får gå.

Stoff: Prikkete dongeri og rødprikket bomull fra Stoff & Stil
Mønster: Sukkertøykjole fra Made by me
Fotomodell: Anonym





5 kommentarer:

  1. Så mykje fint du syr, og denne sukkertøykjolen var kjempe fin!:-)

    SvarSlett
  2. Denne kjolen var kjempe fin. Må også få i gang lysten til å sy til meg selv!

    SvarSlett
  3. Made by Me er den lureste boka jeg har kjøpt på lenge. Sukkertøykjolen din ble jo bare knallflott da. Polkadotter er jo så flott.

    Ha en koselig lørdagskveld! :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk alle sammen. Jeg har ikke sydd noe til meg selv tidligere, men disse kjolene fikk i gang motivasjonen ja :D Og jeg elsker prikker!

    SvarSlett