fredag 17. juni 2011

Monster-t-skjorte

Er i gang med å teste litt mønstre for å finne et fint t-skjortemønster. Første mønster ut var Young Designer's fra Ottobre 3/11. Jeg har sydd rullesøm på ermer og nede på t-skjorta. Halsåpningen syns jeg ble for stor så jeg har sydd litt bredere ribbekant enn mønsteret, men syns allikevel den ble for vid i halsen. Altså et helt ok mønster,men jeg må nok forske videre. H derimot syns monstrene var kjempefine og er strålende fornøyd :D

Mønster: Young Designers, Ottobre 3/11
Stoff: Monsterjersey fra restebordet på Stoff og stil
Første gang jeg sydde med tvillingnål og etter litt plunder gikk det kjempefint :)
Nybegynnerfeil: Ingen på denne, men burde sett på forhånd at halsåpningen på mønsteret var for vid...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar