onsdag 8. juni 2011

Mor og datter-match



Storesnuppa ville også ha kjole sånn som mamma. Og hvem kan vel motstå et sånt ønske? Så jeg satte meg ved sybordet og prøvde å tegne et mønster. Mønsteret er altså egenkomponert, med inspirasjon fra mange hold, klinkekulkjolen, singoallakjoler, en batik-blus i siste Ottobre og Meedoms a-formkjoler. Jeg tok med den ferdige kjolen til barnehagen så jeg og snuppa kunne matche på dagens sommerfest.
Vi syns Hanna har blitt så veldig stor i det siste, men jeg overvurderte henne vel litt. Så kjolen ble litt for stor, men skitt au, da har hun noe å vokse i.
Som dere ser ble mor-datter-photoshooten bare tull og fjas og gjennombløte var vi også av regnet... men dere ser da kjolene i alle fall :D

3 kommentarer:

  1. Så fine kjoler du har laget! :) Og for noen flotte navn jentene dine har!

    Har lagt meg til som følger, så gleder meg til flere innlegg.

    SvarSlett
  2. Så stilig! Likte veldig godt stoffvalget ditt på denne kjolen. Har bestillt meg Made by Me boken selv og. Så spørs om jeg må prøve meg på den kjolen og :)

    SvarSlett
  3. Jeanette: Tusen takk. Jeg er ivrig følger av din blogg også :)

    Sissel B: Tusen takk. Boken er veldig inspirerende så gled deg :) Kommer snart en kjole til i samme stoffkombinasjon, denne ble bare med i dragsuget når jeg først hadde stoffene fremme for klipping ;)

    SvarSlett