mandag 27. mai 2013

Flere actionbilder!

Er det noe jeg (og sikkert mange syersker med meg) simpelthen elsker så er det actionbilder av fornøyde kunder eller gavemottagere :D Så her får dere noen nye av meg.

Først ut er lille Emilie fra søndagens innlegg. Hun poserer på både tradisjonelt og utradisjonelt vis og er utrolig søt :) Bare se her:



Så har vi nabojenta, Sofia, en av Hannas bestevenninner. Hun poserer i Dorakjolen hun fikk til bursdagen sin i april. Og med det ansiktet og slike positurer må jeg bare vise frem alle bildene jeg fikk tilsendt :))




Og så er det supersøte Hermine fra andre siden av vannet som kjøpte et lilla prikkeskjørt. Her snakker vi litt utradisjonell posering oppe på bordet, og i tillegg med herlige prinsesse Rapunzel på genseren :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar