torsdag 22. mars 2012

Mitt første voksenskjørt - skreddersydd til og med!

Har lenge hatt planer om å sy meg noen skjørt, men som sagt tidligere så blir klær til meg selv stadig forbigått i køen av andre prosjekter... men nå har jeg bestemt meg for å ta affære! Dette skjørtet har jeg konstruert selv som del av en syalong på sykroken. Om dere vil gjøre det samme så finner dere fremgangsmåten  på Fiber and art-bloggen. Syalongen har frist i morgen og som vanlig satte jeg i gang i siste liten og uten tid til å sy prøveskjørt... Kommer nok til å endre litt småting til neste gang, men alt i alt syns jeg det ble et ok resultat på første forsøk. Skjørtet ble litt for stort, særlig fremme så jeg får se litt nærmere på hva som skjedde... :) Ellers så ser jeg at sidesømmen ser helt feil ut på bildet... det er nok ikke skjørtets feil, men skyldes nok heller at noen ikke kan å kle på seg tror jeg...

Mønster: Eget
Stoff: Deilig dongeri med blomstermotiv kjøpt av damen bak Fiber and art


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar