torsdag 24. mars 2011

Apekattgenser take 3...

Joda, halslinningen var selvsagt alt for stram.... så i går sprettet jeg opp igjen, sydde på ny ribb FEIL, sprettet opp en gang til og sydde på nok en gang. Og på tredje forsøk har lille H ferdig genser som går over hodet! Trøsten får være at man lærer av alle feil man gjør (forhåpentligvis). Og mottageren ble så fornøyd med genseren at jeg må bare koste på meg noen actionbilder av ei fornøyd jente klar for barnehage. Og med så matchende smekke at den nesten går helt i ett med genseren ;)




2 kommentarer:

  1. Kjempeflott genser! Jeg elsker det apestoffet!

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) En av mine favoritter også, morsomme figurer og nydelig blåfarge. Mange som liker den i barnehagen også, men snuppa blir sint om noen prøver å ta på apekattene hennes... :P

    SvarSlett