mandag 23. januar 2012

Nye stoffer :D

Som dere ser så sys det ikke så mye i knuffelhuset for tiden. Tiden har gått med til så mye annet, men nå har jeg noen planer i hodet, har begynt å tegne av en del mønster og klippet litt stoff. Og ikke minst så har jeg shoppa litt nytt :D

Den siste uka har to pakker funnet veien hit. Først ut var Sydilla:



Feene tenkte jeg skulle bli genser til Hanna. Men da hun fikk se dem var hun bestemt på at "De vil bli kjole til meg, mamma!". Så vi får se hva det blir til. Herlig stoff i alle fall :D Den prikkete isolien var innkjøpt med tanke på joggebukser til jentene, men etter å ha sett stoffet tror jeg heller det blir genser :) Skal sies at Sydillapakka var MYE større enn dette, men mesteparten var det venninne T som hadde bestilt ;) Jeg bestilte i tillegg til dette mønster på stretchkjole til meg selv så får vi se om jeg får kjøpt meg stoff til det prosjektet snart....

Og i dag kom det pakke fra Printknitsstudio i USA:


Det til høyre på bildet er utallige små prøvelapper som de sendte med av stoffene sine. Nederst til venstre ser dere grunnen til kjøpet, Tingeling! Hanna er Tingelingfan og det er ikke så lett å finne stoff med Tingeling på. Det er dog lite stretch og det er litt hardt, men noe får jeg vel ut av det, må bare tenke litt. Det er jo litt begrensa hvor mange kjoler en treåring trenger.... eller?? ;) De andre to stoffene er mykere og mer stretchy, det øverste blir nok body til lillemor :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar