onsdag 24. april 2013

Handmade er endelig her!

Ja, da er endelig Handmade i hus.Tenk at jeg som ikke visste opp-ned på en symaskin for 3 år siden  nå er bidragsyter i en sybok! Og ikke nok med det, men mine små prinsesser fikk stå modell for noen utrolig flotte kjoler :D

Her kommer et lite stolt-syerske-og-stolt-mamma-billedras. Ikke tro at kvaliteten på bildene her har sammenheng med kvaliteten på bildene i boka, dette er elendig fototeknisk av meg: bilder tatt av bilder i en bok med blitz i dårlig kveldslys, men dere får nok et inntrykk og så er det bare å kjøpe boka for å se ordentlig :D (Og nei, jeg får ikke royalty av hver solgte bok ;))
 
Her er oppslaget med min spisesmekke, av samme mønster som dere har sett noen ganger før her på bloggen. Og med Gulltanns Ada som skjønn modell:
 
 
Jentene sto modell sammen for Kobras herlige selekjoler:
 


Hanna sto også modell for en nydelig kjole fra Karis Trå med tilhørende lue og votter :)

Og ei jente fra Hannas barselgruppe sto modell for herlig alvekjole fra Mo9cas design:



Mye fint i denne boka og jeg har allerede tegnet av de første mønstrene så jeg håper dere får se min variant av noen av disse plaggene snart :)




1 kommentar:

  1. Gratulerer til deg også med bidrag i boka. Og for noen skjønne jenter du har. Det nest siste bildet du viser er et av mine favorittbilder. Nydelig bilde av nydelig jente i nydelige klær. :)
    Jeg har veldig lyst til å sette i gang med å sy jeg også, men er blitt så innmari forkjøla. Så jeg sitter mest å venter på at energien skal vende tilbake. :)
    Gi meg et vink om du blogger genseren 'min'. Blir veldig spennende å se din versjon.
    Ellen :)

    SvarSlett