søndag 8. april 2012

Julegaver frem fra glemselen

Joda, jula varer helt til påske! Så før påska er over får jeg nå blogget de siste hjemmelagde julegavene ;) Bildene ble tatt med min fars kamera før innpakking og der har de ligget frem til vi kom på påskebesøk og fikk lagt dem ut her :)
Husker ikke lenger hvor mange halser jeg strikket, ni kanskje...?? uansett, her er bilder av noen av dem.
De flotte rosettene er det ei venninne av min mor som lager, har flere av dem så de sniker seg nok på mer ting etterhvert :D











6 kommentarer:

  1. Så masse flotte halser da :) Skikkelig flotte julegaver det :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Ja, disse var jo superraske å strikke også, morsomt tidsfordriv :)

      Slett
  2. Kjempefine! Ga bort en sånn selv i julegave, men den hadde jeg ikke strikket selv da...

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Neste gang strikker du selv ;)

      Slett
  3. Så fine de var! hvordan festes de bak? knapp?

    SvarSlett
  4. Tusen takk :) Ja, det er en knapp bak :)

    SvarSlett