søndag 16. oktober 2011

Ukens gjesteinnslag - verdens søteste kjole fra tante Ann Helen

Julen 2010 fikk Hanna verdens søteste kjole i julegave. Den er det tante Ann Helen som har strikka. Den har mønster av en dukkevogn på forsiden og vogna er en lomme. Og så hører det til ei lita strikkadukke som kan ligge i denne dukkevognlomma. Og som ikke det var nok så har dukken matchende kjole. Supersøtt!
Her får dere noen actionbilder av Hanna i kjolen. Bildene er tatt i dag så kjolen passer heldigvis kjempefint denne vinteren også :D 










3 kommentarer:

  1. Noe så utrooolig søtt!! Flink tante!

    Heldig at den passer to sesonger. Det ville være synd å ha en så fin kjole og bare få brukt den et par ganger.

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Ja, heldig med den! Og så har jeg jo ei prinsesse til som er klar for å ta over neste sesong :D

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg har ett litt rart spørsmål om denne kjolen. Jeg holder nemlig på å strikke en helt lik, men har på et mystisk vis mistet oppskriftsheftet. Siden jeg bruker restegarn husker jeg heller ikke hvilken garntype denne kjolen var i.... Vet du tilfeldigvis hvilket garn kjolen er strikket i slik at jeg kan få tak i ett nytt mønster? Er litt krise dette... Mvh Marita

    SvarSlett