onsdag 16. mars 2011

Pakke fra Malaysia!

Knuffel fant ut at det trengtes mer stæsj til syprosjektene og der er ikke Stoff & Stils utvalg så veldig stort. Og spesialbutikker i Norge er ofte ganske dyre på sytilbehør. Har fått med meg at etsy.com er stedet så nå har jeg testet ut konseptet med stort hell :) Ordren ble lagt 3. mars, et knapt døgn etter var den både pakket og sendt + at jeg hadde fått med en gratis gave. Og bare 12 dager senere er den nå på plass i min stue :)
Jeg handlet fra butikken "My lucky number 9" og her får man jammen meg mye for 200 kr (inkl. porto). Bare les:

15 gyngehestknapper i tre (gratis gave)
30 små og 30 store blomsterknapper 
30 store knapper med hvitt ytterst
100 assorterte knapper i jordtoner

Til sammen 10 yards pyntebånd (over 9 meter)
21 yards skråbånd i 7 forskjellige farger (over 19 meter) (men det er da vitterlig 9 bånd i 9 farger i pakken...)

Og se:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar