tirsdag 20. mars 2012

Test-t-skjorte til mor sjøl!

Har et t-skjortemønster fra et Ottobreblad som jeg har hatt planer om å teste ut lenge, men klær til meg selv kommer som regel helt nederst på prioriteringslista av en eller annen grunn... Men nå har jeg fått testa ut mønsteret i billigstoff fra Stoff og stil. Syns det var fin passform, skal gjøre noen småjusteringer før jeg syr i "ordentlig" stoff, men denne funka veldig fint til dagens zumbaøkt :D
Actionbilder er ikke helt min greie, men har da prøvd å posere etter beste evne... har bestemt meg for å la selvhøytideligheten fare så ta det som det er!

Det øverste bildet er slik jeg mener å ha sett folk posere for å ta seg best mulig ut på bilder... Da skal man unngå at overarmen nærmest kamera blir enorm, men mye annet rart skjedde med den vinkelen... Kanskje også fordi jeg holdt inn magen til jeg så mannen med ljåen?? Hi hi.

Så klassisk fra-siden-med-stor-overarm-bilde:
Og til slutt et rett forfra for å vise halsåpningen (se bort fra sideflesket, jeg fikk ikke til å holde det inn på samme måte som magen...):


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar