fredag 24. februar 2012

Min første kjolebestilling, del 2 ;)

Og etter å ha sydd ferdig kjolen dere så i første innlegg fikk jeg kalde føtter og tenkte kunden kanskje ikke ville like den... så jeg satte i gang og klipte og sydde en til så får hun valget. Denne kjolen holder seg til dragelåsmodellen og har derfor sirkel, trekant og kvadrat. Lommene er ikke så skjev som det ser ut som på bildet...

Mønster: Eget
Stoff: Lys blå babycord og blåmønstret babycord og en rest bomullsstoff med fugler fra en lykkepose, samt lys lilla skråbånd og bisebånd fra Stoff og stil. Knapper fra etsy og fôret er et gammelt putetrekk jeg har fått av min mor.




2 kommentarer:

  1. Syntes begge kjolen ble kjempefine jeg, men må nok innrømme at den blå falt mest i smak her. Tror det har noe med fasongen på lommene å gjøre. :)
    Ha en super helg :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Jeg syntes de ble så forskjellige at jeg klarte ikke å velge en favoritt. Det gjorde ikke kunden heller så hun kjøpte begge ;)

    SvarSlett