tirsdag 1. januar 2013

Godt nytt år og en oppsummering av 2012!

Jeg elsker oppsummeringer og har derfor gått gjennom blogginnlegg og laget en oversikt over 2012 på knuffelbloggen. Jeg syns jeg har sydd forsvinnende lite, særlig i høst, men det ble litt allikevel ser jeg. 76 innlegg ble det i 2012 og de omtalte:

Til barn: ca 35 luer, 24 kjoler + 15 knuffelselekjoler, 13 joggebukser, ca 10 smekker, 9 t-skjorter, 8 gensere, 4 knytebukser, 4 tights, 3 tunikaer, 2 genserkjoler, 2 skjørt, 1 body, 1 hals, 1 matsmekke, 1 karnevalskostyme, 1 kosepute og 1 bleiepose.

Til voksen: 3 t-skjorter, 1 skjørt og 1 par støvlettholdere

Strikket i jula (og fortsatt ublogget): 10 luer og 8 halser.

Se der ja, det ble da litt? Ikke alt dette er blogget ennå så det blir litt etterslep i januar til jeg er ajour.

Trenden er klar. Jeg syr mye gaver, litt på bestilling og en del til egne barn. Jeg syr så godt som ingenting til voksen og heller ikke mye som ikke er klær. Jeg strikker forsvinnende lite, men blir hekta når jeg først gjør det og strikker da mye i en periode.

I 2013 har jeg følgende mål: Sy mer voksenklær. Sy mer med glidelås. Strikke mer. Delta på marked/messe. Bli kjent med min splitter nye coverstitchmaskin.

Og for de som savnet denne oppsummeringen for 2011 så kommer den her:
Over 70 smekker, 2 bleieposer, en pute til Tripp Trapp stol, en pute til Hannas eggstol, 1 iPadveske, 12 par støvlettholdere, 3 erteposer, 1 meitai, 2 brødkurver, 4 hårbånd, 19 barnekjoler, 15 luer, 4 snurreskjørt til dukke, 12 snurreskjørt (9 av dem gitt bort som gave!), 4 gensere, 3 t-skjorter, 9 bukser, 1 shortsoverall, 3 tunikaer, 4 tights, 4 bodyer, i tillegg til 4 klinkekulkjoler til meg selv :D
I tillegg strikka jeg to kjoler (som var halvferdige fra før), 1 veske og 5 halser :)
Jeg sydde altså mer variert i 2011 enn i 2012, noe som nok skyldtes bedre tid pga permisjon.


Godt nytt år til alle mine følgere,

håper dere henger med i 2013 også!

2 kommentarer:

  1. Synes du har sydd imponerende mye i år Knuffel!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja, det ble litt når jeg først fikk oppsummert. Men mest om våren da jeg var i permisjon naturlig nok ;)

      Slett