onsdag 14. november 2012

Bleiepose på bestilling

Kan ikke si at bleiepose er noe jeg syr til stadighet, men nå fikk jeg da en ny bestilling av ei barndomsvenninne :) Bestillingen kom vel i august og stoff til den kjøpte jeg i Haag tidlig september og så har det ikke blitt tid og ork... men nå er ungen kommet til verden og endelig fikk jeg tatt meg på tak! Det er jo egentlig veldig morsomt med bestillinger :D

Som kompensasjon for at jeg brukte utrolig lang tid på bestillingen sendte jeg med tre smekker til den lille gutten, samt tre smekker i barselgave til hans lille kusine. Så håper jeg at de to søstrene klarer å dele disse seks smekkene mellom seg ;)

Posen har plass til våtservietter,bleier og en smekke. Borrelås fordi trykknapper er vanskelig når man har full krise på stellebordet og maks en hånd tilgjengelig ;)

Mønster: eget på både bleiepose og smekker
Stoff. Brunt paraplystoff fra Schröder i Haag, kongeblå bomullslerret fra Stoff og stil. Stoff til smekker fra Stoff og stil.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar