torsdag 19. april 2012

T-skjorter til ferien

Knuffelfamilien drar snart på tre uker ferie i Kroatia/Bosnia/Montenegro og da fristet det å sy litt flere t-skjorter til ungene. Jeg har liggende flere t-skjorter som er nesten ferdige så blir vel et t-skjorteras på bloggen denne uka!
Gleder meg til å se dem på, syns disse monstrene er herlige, men actionbilder kan allikevel vente til solbrune unger bruker dem i ferien ;)

Mønster: Basismønster fra Welinder str 80 og 104
Stoff: Monsterinterlock fra Printknitsstudio og lyseblå ribb fra Stoff og stil






4 kommentarer:

  1. sKIKKELIG KULE T-SKJORTER! dE BLIR NOK HELT TOPP! :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine t-skjorter! Og det hørtes ut som en herlig ferie!!

    SvarSlett
  3. Jeg elsker kakemonsterstoffet :) Og disse skjortene var så utrolig kule! Nesten så jeg tror jeg må herme litt ;)

    SvarSlett
  4. Hei! så fine overdeler, og ikke minst fin blogg:) jeg la meg til som følger:)

    SvarSlett