mandag 18. juli 2011

T-skjorte til Hanna

Til tross for hva det kan virke som så syes det faktisk ingenting i knuffelhuset for tiden, men jeg ligger litt etter med blogging av det jeg sydde før ferien :)
Jeg jakter fortsatt på den perfekte t-skjorta. Jeg klønet veldig med denne, litt usikker på om det var meg eller mønsteret, men jeg fikk alt for lite overlapp på konvoluttåpningen... sprettet opp og rynket litt på ermene for å redde meg i mål. Passformen syns jeg egentlig ble bra til slutt, men dette er en t-skjorte man ikke kan se for nærme på, i alle fall ikke på innsiden. Mye nødløsninger ;)
Men Hanna liker den kjempegodt og den knallrosa ribben syns jeg ble kjempekul :)

Mønster: Ottobre 3/11
Stoff: Pinnsvinjersey og knallrosa ribb fra Stoff og Stil
Ny lærdom: Konvoluttåpning skal ha mye overlapp...


    
 


4 kommentarer:

  1. Såg ut som ei kjempe fin t-skjorte, tøfft med den knalle ribben.

    SvarSlett
  2. for et herlig stoff. Kjempe fin t-skjorte. Den rosa ribben passet perfekt!

    SvarSlett
  3. åååå kjempe søt t skjorte :)
    nusselig stoff :)

    SvarSlett