fredag 22. april 2011

Barselgave til lille A

Siste "knuffelkjole" ut for denne gang, også denne i str 62. Lille A kom til verden 1. april og i går fikk vi endelig sett den lille prinsessa og overlevert gaven. Var litt nervøs for å gi hjemmesydd gave denne gang siden mammaen er mye mer erfaren i sygamet, men fant ut at jeg bare måtte hoppe i det. Stoffet kjøpte jeg for flere år siden i en liten stoffbutikk på Grønland og siden har det ligget der og ventet på en spesiell anledning :) Nok en gang er det blomsterpynteknapp kjøpt på etsy.com.


3 kommentarer:

  1. Så fine disse kjolene dine er! Og takk for hyggelig kommentar i bloggen min.
    Måtte le litt da jeg leste profilen din. Kunne nesten vært meg ;) Med unntak av at jeg nå er 33 år, har jeg også ei datter på 2 år, og ei lita ei født i slutten av april ;)

    SvarSlett
  2. Gulltann: Tusen takk :) Actionbilder mottas med takk ;)

    Atina: Takk for koselig tilbakemelding! Ja, vi er ganske like gitt, lille N er også født i slutten av april, og jeg fyller 33 år i år :D

    SvarSlett